Koszty i sposoby dostawy

Ograniczenie obszaru dostawy

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Czym wysyłacie przesyłki i jakie są koszta ?

Przesyłki wysyłane są kurierem DPD Polska (www.dpd.com) lub Poczta Polska (www.pocztapolska.pl)

Cennik przesyłek

Sposób płatności za zamówienie

Koszt przesyłki

Wpłata na konto – przesyłka poczta priorytetowa

11,00 zł (brutto)

Wpłata na konto – przesyłka kurierska DPD

13,00 zł (brutto)

Przesyłka pobraniowa – przesyłka poczta priorytetowa

17,00 zł (brutto)

Przesyłka pobraniowa – przesyłka kurierska DPD

16,00 zł (brutto)

Przy zamówieniach produktów na kwotę 300 zł (brutto) koszt wysyłki wynosi 0,00 zł (usługa kuriera DPD po wpłacie lub za pobraniem)

W sklepie znajdują się produkty oznaczone „darmowa dostawa” w przypadku zakupu takiego produkt koszt dostawy pokrywa sprzedawca. Darmowa dostawa dostępna jest tylko po wpłacie na konto i dostarczana jest tylko i wyłącznie przez firmę kurierską DPD

O wysyłce towaru informujemy mailowo.

Zakupione towary są dostarczane na adres wskazany w formularzu zamówienia

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Co zrobić, żeby paczka dotarła bez problemów?

  • podaj szczegółowy poprawny adres, pod którym w ciągu dnia przebywa osoba uprawniona do odbioru paczki - np. do pracy

  • miejsce doręczenia powinno być´ dostępne dla busów, którymi są dowożone paczki; drogi dostępne tylko dla samochodów terenowych, zamknięte ośrodki czy osiedla mogą skutecznie uniemożliwić´ doręczenie. Jeśli kurier nie będzie mógł dojechać´, może poprosić´ o podjechanie lub wyjście do drogi

  • podaj aktualny numer telefonu – najlepiej komórkowego, pod którym będziesz dostępny – kurier, nie ma obowiązku skontaktowania się z Tobą przed doręczeniem paczki, ale często to robi.

  • podaj adres e-mail – dzięki temu otrzymasz wiadomości o statusie paczki

Jak szybko realizujecie zamówienia?

Wysyłka produktów ze statusem "Produkt dostępny" następuje najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (płatność przy odbiorze, za pomocą kart kredytowej) lub zaksięgowania pieniedzy na naszym koncie (przelew bankowy za pośrednictwem PayU lub klaszyczny przelew). Czas ten ulega wydłużeniu do 10 dni robocznych jeśli w zamówieniu znajduje się chociaż jeden produkt ze statusem "gotowy do wysłki w 5-10 dni" Zamówienia zawierające produkty o różnym statusie dostępności są wysłane dopiero po otrzymaniu produktu wymgającego najdłuższego czasu oczekiwania.

Zamówienie założone w dni wolne od pracy, realizowane są licząc czas od pierwszego dnia roboczego następującego po dniu w którym zaksięgowano wpłatę.

Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Najprościej skontaktować się z wybraną firmą która dostarcza Państwa zamówienie i podać numer przesyłki.

Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod numer

506 309 308 ( Opłata standardowa wg właściwego operatora. )